Saturday, March 11, 2006

Gateh Teksi













Ku gateh teksi
demo tak sudi
ghoyat kata cemar

Ku gateh teksi
demo tak sudi
ghoyat busuk banga

Ah ah biar mu tok sir,ooo
ah ah biar mu tok sir
ah bla mung tok sir
aku nak cari lain

Aku tahu,mu nak pilih oghe kaya
supo aku,sesak takdok sekara
rumah aku dihujung desa
ambik upah pegho lembu kera
demo tak suka

Biar aku tanggung derita
tok leh demo,kawe takpa
asal hidup,ku bahagia
tino lain pulak ada

Ku gateh teksi
demo tak sudi
ghoyat kata cemar

Ku gateh teksi
demo tak sudi
kata busuk banga

Aa aku nak cari lain,oooo
aa aku tahu demo toksir
aku tahu mu toksir
aku rela cari lain

Berapa kali hok aku duduk ghoyat
tapi demo jugak toksir jawab
berapa kali ku tulih dalam surat
sapa lo ni ku duk harap teghap

Mugo kawe takdok khijo buat
dengan demo takut malu berat
kawe sediri demo tak harap
pakaian tokleh beli demo tak sedap

Ku gateh teksi
demo tak sudi
ghoyat kata benci

Ku gateh teksi
demo tak sudi
rela cari lain ganti

Aa aku rasa sediri,ooo
aku tahu demo benci
aku tahu mu tak sudi
takdok guna kache lagi

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Maha Penyanyang